2 Şubat 2014

supernatural s05e03:

Free to Be You and Me

--- spoiler ---

.tanrı öldü dediler. tanrılar hiç ölür mü hiç lan diye sormadılar? ama 20.yy ve 21.yy'da olanlara bak tanrı olsa bunlara izin verir miydi dedi sevgili rafael. şimşekli kanatları falan var. bir de zenci bedenine girmiş. seçilmiş beden o muymuş yani? neyse bu dialoglar güzeldi.

.öncesinde castiel ile takılmaları da komikti hakkaten, adam meleği bile yoldan çıkarttı ama tabi o yine masum çıktı bizim melek. vurucu kısmı dean'in eğlenmiş olması kısmıydı anlaşılan. aslında sam ile de eğlendiydi hakkını yiyor gibi geldi. o kadar zaman geçmedi. ha onun için çok endişeleniyormuş da rahatlamış falan tamam anlarım da ne bileyim bunlar böyle ayrı mı devam edecekler cidden?

.sam cephesinde olaylar da pek saçma ilerliyor diyordum allahtan kanı yutmadı. allah öldüydü ya neyse artık birileri yardım etmiştir oğlana. kasabasında kiyamet alemetleri görüyor bobby'e haber çakıyor. o da üç tane avcı yolluyor halletsin diye ama avcılar arkadaşını kaybedince deliriyor (ki aşırı saçma, sanki avcılar ölüme hazırlıklı değilmiş gibi) ve sam'e şeytan kanı getiriyor, gücünü al da şeytanları haklayalım gibilerinden.

.dedim ulan kötü yapacaklar oğlanı da amma zorluyorlar. neyseki içmedi kanı sadece kızcağız (ki kendisi o kadar da güzel değil) öğrenmiş oldu sam'in büyük sırlarını. artık barmen olarak kalan hayatına devam etsin diyorum.

.diyorum diyorum, derken lucifer sam'e kız arkadaşı kılığında uğruyor. hani yalan yoktu diyesim geldi. başkası kılığında insanları kandırmış olmuyor musun bre lucifer. üstelik öptü falan yani, yok artık daha neler. sam oğlanı lucifer'ın kabı imiş, dean'de mikail'in bunlar bedenleri alıp birlikte kapışacaklar herhalde. dokuz sezona olur böyle bir şeyler ister istemez. bakalım artık. tabi sam'in lucifer'e izin vermesi için bakalım kaç takla atacaklar.

--- spoiler ---