10 Ocak 2014

sleepy hollow s01e03:

For the Triumph of Evil

--- spoiler ---

.konuyu biraz karikatürize mi edecekler ne yapacaklar anlamadım. kadın itiraf etmiyor diye sandman getirdiler, tam rüyalarda yamulacak iken itiraf etti ve kurtuldu. bu muydu yani olayı? hani iyiler kötüler? hani kıyamet? bağlantıyı da çok kuramadım. kurtulmasını da çok basit buldum.

.ama her türlü pek akıcı ona şüphe yok, iki dakika rahat durmuyorlar. esas adam da çok konuşkan hafif espirili bir tip. bu yüzden idare ediyor yani. geçmişten gelme espirilerini azalttılar ama sürüyor tabi yine. az az sürsün iyi gelir...

.sevgili esas kızımızın kız kardeşi ortamdan kayboldu, kendi kaçtı gibi algıladım ben. peki ne yapacak? vakti zamanında canavarları gördü ve bunu haykırma cesaretini de gösterdi, peki tüm bunlar ne işe yarayacak?

.sevgili cadımızı göremedik bu bölümde. her bölüm gelip bir şeyler deseler sıkılmayız tabi.

--- spoiler ---