7 Ocak 2014

Agents of S.H.I.E.L.D. s01e03:

The Asset

--- spoiler ---

.güzel aksiyonla başlattılar falan derken çok saçmaladılar. sevgili hacker kızımız üzerine bir bölüm oldu aslında, yan konusu da yerçekimi aletini yok etmeye çalışan bilim insanı meselesi idi. hepsi iyi güzel de içine niye insan atmak gerekiyordu? adamın tehdit ettiği yoktu bir şey yoktu. bir şeyleri ilerletmiyordu. şimdi koydukları yerde ilerde yerçekimi adam diye başımıza süper kötü çıkaracaklar herhalde.

.sonuç olarak saçmaladılar yani yapacak bir şey yok. bir de yok efendim takım olmaktır, yok efendim güvenmektir. yok efendim eğitimdir falan diye iki saat kafa şişirdiler. hepsi birbirinden uyuz tipler resmen ya alışırız diye sabrediyorum.

.warehouse 13 tiplerine o kadar alıştığımız halde çok bayıyorlar idi. daha bunlar alışmadan bayarlar ise nereye kadar giderler bilemiyorum. çok da ümitsiz olmayayım.

--- spoiler ---