29 Aralık 2013

supernatural s03e09:

Malleus Maleficarum

--- spoiler ---

.adamlar hakkaten tanrının varlığı haricinde bir doğaüstü olaylar düşünmüş olmalı yoksa pek saçma olacak. insanlar cehenneme gidiyor, sonra şeytan oluyor. ulan cehennem şeytan üretme merkezi değil ki? ha tanrının varlığı değilse bile mesele en azından şeytan cehennemi idare ediyor gibi bir kafa ile yapılıyor ki bu da incil ile pek alakasız olur.

.neyse son konuşmalarda pek bir bilgi açıklanıyordu, dean kurtarılamaz imiş. ruby yalan söylemiş. dean cehenneme gidip bir zaman sonra şeytan olacak imiş. uğraştıkları mesele bu. sam'i de savaşa hazırlamaları gerekiyormuş. hepsi iyi güzel de sen niye bize yardım ediyorsun dediğin tüm anlattıkları ile çelişerek ben insanlığımı unutmadım dedi.

.hadi bunları geçtim, babaları cehennem kapısı açılında şeytan olmadan kaçıp gittiydi. parladıydı falan, ki o da cennete gidiş mi oluyor nedir? bir sürü olasılık var yani. dean şeytan olur da yardım eder, cehennemden kaçar ya da tabi ki hiç ölmez. bu kadar bölüm ölecekmiş gibi hazırlanıp da ölmemesi de kötü olacan sanki.

.cadılar meselesi fena değildi bir bakıma ama bu baş şeytanımız kim onu bilemedik. cadılar hangi şeytana tapıyor? colt mermisini bile durdurabilecek biri imiş kendisi. silah da böylece anlamsız oluyor ama bir de bıçak çıktı. ilerde bunlardan bir tam techizat yapacaklar herhalde. ha bu arada mermileri de seri üretime geçmiş olmalılar. utanmasalar düğünlerde de sıkacaklar artık.

.bölümdeki büyüler, diş kusmalar, iğne kusmalar, kurtlar böcükler hepsi iğrenç idi. iğrençsiniz ibneler demek istiyorum bölümü yapanlara. delikanlı dean kardeşimiz de tavşanın yasını tutarken konuya parmak bastı.

--- spoiler ---