21 Aralık 2013

nikita s04e04:

Pay-Off

--- spoiler ---

.dedim ne oluyor amandayı harcadılar mı lan yoksa? bunu bile dedirtmeleri güzel. herkeslerden şüphe ettim de amanda ölünce ikizidir diyemediydim. şaşırttılar biraz ama sonra olayları bitirmeme anlamında ve nikita'ya kazanmışlık kandırması yapması çerçevesinde güzel bir bölüm olduğuna kanaat getirdim.

.tabi mutlaka yemeyecek bunları, bir yerlerden bir şekilde anlayacak ya bakalım ne kadar sürecek. bu sezon altıncı bölümü mü ne? iptal edilmiş gibi görünüyor ya orada bitirecekler mi yoksa işleri bilmiyorum.

.başkanın kurtulmasıdır, börkof'un babasının kurtulmasıdır bunların hepsi pek iyi idi ama işte sonunda ne olacak bu işin. bu dükkan nasıl büyük bir şirketmiş ki bu kadar işi tasarlamışlar falan bir garip oldu.

.uçak inişidir, füze patlamalarıdır falan bunlar da vardı ama tabi çok detaylı görüntüler değildi olduğu kadar. owen meselesi de vardı bak bir yandan ya neyse artık göreceğiz nedir derdi.

--- spoiler ---