30 Aralık 2013

Dragons: Riders of Berk s02e10:

A View to a Skrill: Part 1

--- spoiler ---

.yeni bir ejderhamız çıktı iyi güzel de bir onlar bir bunlar ejderha peşinde olması çok bir bayık geldi bana. gitti bir de serseri takımı aldı gitti ejderhayı. bunlar eğitim de yapamıyor idi. öyle muhabbetler de yapıp yarım bıraktılar idi.

.üstüne bu salak kardeşler esas rol oynayıp sonunda da alvin'i takibe koyuldular ya her geçen gün daha çok iş yapıyorlar bunlar deli oluyorum. fishleg çözsün olayı ona lafım yok da bunların halleri bir uyuz.

.yıldırım düştükten sonraki konuşma biraz gülümsetir cinsten idi o kadar, işin üzücü yanı bu animasyonda komedi de yazıyormuş ben yeni fark ettim. neresi lan komedi? orjinal filminde aynı kadro var mıydı bilmiyorum ama o da çok komik değildi sanki.

--- spoiler ---