30 Temmuz 2013

true blood s06e07:

In the Evening

--- spoiler ---

.sezonun en kötü bölümüydü diyebilirim. ağır idi bir kere, akmadı bir türlü. tamam ölen vardı kalan vardı. terry ardından yas meselesiydi falan derken uzattılar da uzattılar. üstüne yok jessica iyi niyetli vampir görmüş de sevişmek istemişmiş. yok şöyle yok böyle, saçmaladılar hafiften.

.eric'in vedası iç burkucu idi. tabi ben bu kız kardeş dediğini gerçek kız kardeş sanıyordum da ensest işler var ulan bunlarda diyordum. godric'in çocukları bağlamında imiş bu mesele. bir de 400 yaşında falanmış, bu kadar zamanda uçabiliyorlar mıydı? ben daha yaşlı sanıyordum bu hatunu... neyse öldü gitti, üstelik yardım sever hatunun daha sonra kökten dinci garip bir hal alması da garip tabi.

.bill ortalıklarda dolandı öyle elini kolunu sallayarak, güneşte yürüyebilmesi kalıcı mıydı yani? hem bu kadarını mı düşündü? allahtan valiyi öldürdüm iş bitti diye düşünmüyor zaten bir işe de yaramadı. ölmemiş gibi davranacaklar, bütün dizginler çılgın allahlı sarışına geçti. jason'ı da aç vampirlerin önüne atıverdi. niye kızlara diye sormak istiyorum şu an.

.sookie warlow'u getirecek mi? tüm anahtar bu mu yani? hepsini güneşte yürüyebilir mi yapacaklar? sanki başka türlü ölmezler de tepelerindeki çatı açılmaya mı çare arıyorlar. çözüm kısmında dağıtacak gibiler, giriş ve gelişme kısmı iyidi ama resmen teklediler bu bölüm ile...

--- spoiler ---