14 Temmuz 2013

falling skies s03e04:

At All Costs

--- spoiler ---

.tam olarak siniz bozucu şekilde kırılma yaşadı dizi, bundan sonra toparlayabilirler mi emin değilim. şimdi başkan ile görüşme meselesi zaten bana zorlama geliyor idi. yok efendim bunca zaman altyapılarını kuruyorlarmış falan filan. ulan hani 300 kişiden büyük birlikleri tespit edip yok ediyorlardı? yanlarında volm falan da yok, nasıl direnmişler bu kadar. ilk sorum bu.

.ikincisi düşük frekans mrekans diyorlar da, allahın uzaylısına bu nasıl söker arkadaş. elbette tespit edebilmeleri gerekir iletişim sinyallerini. ha uçaklar çıktı geldi belki yine ama onu da volm'dan bildiler. biz sinyal gönderdik de ondandır diyemediler. belki bir açıklaması vardır ama zaten diğer mesele ile birlikte bana çok zorlama geliyor bu işler.

.üstüne bir de volm ve başkanın olduğu uçak patladı, tom ve generalin olduğu uçak da vuruldu düştü, bölüm orada bitti. bunlar artık dünyanın diğer tarafından sezon sonuna kadar memleketlerine dönmeye çalışsınlar. yok artık daha neler. uzaylıları yok etme planı yaparken bunu mu izletecekler yani? ha bir de pope da takıldı ya peşlerine o da çok saçmaydı anasını satayım.

.anne ve bebeği bebeği meselesinde de çok saçma oldu. dna testli yaptırdı bizim fobikli elektrikçi abiye, sonra o bebeği olduğunu anladı. nasıl saklayamazsın be adam demezler mi? sonra gitti tıp öğrencisi kızı uyuttu ve bebeğini kaçırdı. hop uzaylıların kucağına. hey allahım sabır ver. ne olacak şimdi? hem bebeğim uzaylı diye telaş ediyordu, şimdi uzaylı olduğu ortaya çıkarsa ne olacak diye mi telaş etti, giv mi brek men hehe...

.hal meselesine girmiyorum bile, bu kadar vakit bekle, sezonun yarısına gelsin yok efendim ben şöyleyim ben böyleyim. sonra ikinci kişilik olsun onu ele geçirsin falan. yok artık daha neler. bu sezonu burdan toparlayabilirlerse tebrik etmek lazım.

.bu arada söylemeyi unuttum, genel kurmay başkanı statüsünde sevgili exo'muz battlestar galactica'nın Saul Tigh'ı kendisini gösterdi. yine bağırıyor çağırıyor amcam. 

--- spoiler ---