21 Temmuz 2013

Bored to Death s01e01:

Stockholm Syndrome

ölümüne can sıkıntısına başladığım bir komedi oldu bu ama ismi gibi ölümüne sıkmaz inşallah, ilk bölümü izledikten sonra emin olamadım devam etmek için bir bölüm daha dedim, şimdilik çok da güldürmediler ama hafiften güldürebilirler. hafiften absürt komik işler olabilir. bir iki sahnesi fena değil idi. Zach Galifianakis abimiz var ama yan roldeler kendileri, esas adamımız da çok kötü görünmüyor. izlenir gibi duruyor şu haliyle işte ama emin olamadım. müzikler hoş bu arada, tabi hepsini ilk bölüme bakarak diyorum. yeni bir şey olursa eklerim buraya.

--- spoiler ---

.esas adamımızın ayrılık hikayesi ile başlıyor dizimiz, esrar ve içkisi yüzünden kız arkadaşı yanından taşınıyor ve bu yarım yazar eleman da nete dedektiflik ilanı veriyor. canı sıkıldığından herhalde ve olaylar buradan kopacak gibi.

.ilkin bir kız, kız kardeşini bulmak için bununla görüşüyor. elemanımız da işten kalan vakitlerinde gidip kızı arıyor. sevgilisine ulaşıyor. derken absürt bir sahne ile kızı yatağa bağlanmış sevgilisine de dert yanar iken buluyor kendini. hafiften tüttürmeler falan.

.polis molis derken, kulağını çekiyorlar elemanın ve bölüm böyle bitiyor sayılır. kankası zach emmiye de bir şey anlatamadan olay bitiyor. bir nevi ortak olmalarını umuyorum, bakalım geliştirirler umarız.

--- spoiler ---