15 Haziran 2013

hemlock grove s01e13:

Birth

--- spoiler ---

.şu vakte kadar izlediğim en boktan finaldi arkadaş. neydi bu böyle, anlayan beri gelsin. ulan kurtu öldürmedin. hadi tamam sen de kurt olacaktın belki ama o sefer de öldüremedin. ne boka yararsın sen? bu kız nasıl bu kadar güçlü oluyor? ruhunu kaybetmiş falanmış diye mi? ölümden dönenler çıldırmış oluyor idi? bunun nesi varmış böyle bir bok açıklamadılar.

.hop bizim frenkeştaynın kızkardeşi geldi kucakladı boynunu kırdı. tamam beklenmedik falandı da bu ne lan? ne oluyoruz yani? üstüne şerif niye ateş etti? katil o sanmak ne demek a...? ta uzaktan ne gördü, sağında kurt yatıyor. nasıl katil sanabilir? bu neyin kafası dellendim a...

.sonra sanki bir bok olmamış gibi ki hiç bir bok açıklamadan. gittiler doğum meselesine. bir tane mi doktor var koca tesiste? kızı öldürdüler, bebeği de yiyorlarmış bizim upirler. koduğumun upirleri? yaşlanan vampir de varmış a... neyse roman kesti bilekleri ben bunun adamı değilim diye. kar etmedi, gitti anasını yedi. salak saçma hareketler. dilini falan koparmalar. hay allahım sinirden ekrana kafa atacaktım.

.bu kadar manasız bir hikaye görmedim a..., bir de geçmişten anasının bebeği mevzusunu gördük, intihar falan da etmiş. veled-i ken de upir imiş... 

.peter ve anası kaçtılar gittiler. kel makyajı bile götüm gibi olmuş. ciddi anlamda sıçıp sıvadılar anlamadım niye böyle yaptılar. böyle bir saçmalığın geldiği de belli idi ama tahminimin üzerinde saçmaladılar.

.kutu var idi, roman gördüydü içinde ne olduğunu? bir çeşit deney yine, değişik bir insan evladı olacak falan filan herhalde de çok saçma a... sonraki sezonu varsa akıllara zarar ziyan yeminle.

.bir de şaşırtıyorlar akılları sıra, melek buymuş kuzenine kaymış falan. e yani? çok şaşırdık a...

--- spoiler ---