19 Haziran 2013

continuum s02e08:

Second Listen

--- spoiler ---

.bölümü beğendim beğenmesine ama neden şimdi bu mevzulara geliyoruz onu anlamıyorum. neden gelecekte tam olarak neymiş sıkıntı onu söylemiyorlar? alec ne yapmış da o kadar güç elinde iken düzeltememiş bunu bir desinler? üstü kapalı baskıcı rejimdir, carttır curttur ediyorlar. sanki ne olduğunu senaristlerde bilmiyor gibi davranıyorlar.

.her taşın altından alec çıkıyor, şimdi kendisi hata ederse öldürsün diye sarışın hatunu göndermişmiş. eh yani iyi tamam da, diğer liber8 üyelerinden bağımsız onunla görüşüp üstüne böyle bir görev vermek de garip geliyor insana. diğer başları göremedik mesela hiç. hem madem bu kadar örgüte sızmış, te en başında o kadar insanın ölümüne engel olaymış.

.dizinin tam hikayesi resmen boş bırakılmış, her bölüm güya bir şeyler açıklıyorlar bir şeyler oluyor gibi ama aslında devamlı patinaj ediyor. gelecek hikayesi hep güzel olur ama adamlar ellerine yüzlerine bulaştırıyor, bu da insanı üzüyor. 

.babası jason mıymış? bu da ilginç olur tabi, adam iki kere gelecekten gelmiş, dnaları da gelecekten yani... gelen geçen labrotuara giriyor bu arada o da garip geliyor bana. bu kızdan kiera şüphe etti ama çabul geçti şüphesi. belli ki ilerde alec'i seçecek ne olursa olsun.

.ha bu arada karın ağrısı dedektifi harcadılar dakkasında, kiera ben olaydım ölmezdi falan diyecek herhalde. adam uyuz muyuzdu ama işini yapıyordu.

--- spoiler ---