7 Mayıs 2013

once upon a time s02e21:

Second Star to the Right

--- spoiler ---

.iyi oldu güzel oldu diyeceğim ama şu peter pan olayına niye girdik ya da girmeye çalıştık onu anlamadım pek. bea'nin başına neler gelmiş öyle? kanca ile ne zaman tanışmış bir de çok eski dönemde gitmemiş mi diğer dünyaya? zamanların tuttuğundan bile emin değilim. tabi kanca ile dolaştılar falan mı diyecekler onu bilemedim. ha neverland'a gitseler yine zaman farklı geçiyordu falan ama oraya da gitmedi... bilemedim sallama olmuş o olay sanki.

.tabi elemanın olayı devamlı portallardan geçmek herhalde, kız arkadaşının yalan söylediğini sonunda gördü ama mermi yemiş bir şekilde portaldan geçiş yaptı. hangi dünyaya gitti? normalde büyülü ormana gitmesi gerekir gibi ama bilemedim artık nereye gitti. üstelik öldü gözüyle bakıyorlar ama ölmediği bariz be...

.muhtemelen sezon sonunda herkes büyüler diyarına geçecek neal'de orada olacak, mutlu mesut ikinci sezon bitecek. tabi sonraki sezonlar olur mu bilmiyorum belki böyle de final yapacaklar bilemedim. şimdi baban öldü henry falan diyecekler herhalde...

.tabi buna fırsat kalmadan kasabanın ortadan kalkması riski var, ortadan kaldıracak tetikleyiciyi elde ettiler idi ama kim bunlara ne işe yaradığını söylüyor. kim bu kadar her şeyi biliyor onu masal kahramanına bağlayamazlar ise hoş olmayacak. tüm hikayeleri yazan bilebilir belki hehe. neyse bakalım nasıl bitirecekler, bir bölüm kaldı...

--- spoiler ---