29 Mayıs 2013

hemlock grove s01e02:

The Angel

--- spoiler ---

.olaylar çabuk başladı, süründürmediklerine sevindim. bu elemanın hakkaten kurtadam olduğunu sanmıyordum ama hakketen öyleymiş. insandan kurtadama dönüşümü değişik yapmışlar. gerçekçi olmuş, güzel idi. çok fazla abartmamışlar ama insan görüntüsünü en son yemesi falan mantıklı, kendi parçalarını tekrar nasıl birleştirecek diye düşününce yiyor işte diye cevap verilebilir. ha tam olmaz tabi ama kurt oluyor işte daha ne olsun. kurt da güzel kurt, gerçek kurt. maşallahı var.

.upir meselesi de vampir meselesi o halde. kurtadam varsa vampir vardır. bunlar da şimdi arkadaş olacak yani, eh fena olmaz gibi geliyor. bunları yapan da zengin ailenin ilaç üreten bilim tesisi falan mıdır? böyle bir şekilde mi bağlayacaklar yoksa yine fantastik ulan bu diye diye imdb bilgisi fantastiğe mi dönecek bilemedim.

.balodur falan filan derken pek bir olay olmadı kaçan bir elemana rastladılar. oradan bir şey çıkacak diye beklerken diğer taraftan çıktı o da garip oldu.

.meleğin hamile bırakması olayı da güzel idi. tam göstermediler ama böyle bir kavram değişik bir canlı, belki hayal ürünü falan bilemedim ama konsept olarak güzel idi.

.devamlı bir şevişme sahnesidir gidiyor, regl kızın kanını değişik yerlerinden içiyor bu eleman. upir, pek pis bir vampir imiş. allah affetsin onu. vampir olduğunu da yeni anlıyorum ya bakalım ne çıkacak.

--- spoiler ---