6 Nisan 2013

spartacus blood and sand s03e09:

The Dead and the Dying

--- spoiler ---

.tiberius'u şöyle nasıl güzelce öldürsek diye bölüm yapmışlar. final öncesi de crixus'a saygı kuşağı gibi ama güzel oldu. son sahne de pek dokunaklı idi. spartacus hitabet kursları alıyor herhalde. tayyiple yarışır hehe.

.kore'nin olayını hiç beklemiyordum. belki sezar dalacak mı ne yapacak dediydim. o sahne resmen gelsin de bıçaklasın gibi ayarlanmış ama yine de beklenmedik. tabi o kadar esir almaya ne hacet öldür gitsin. üstüne arenadır dövüştür, ölülerimizi yüceltmektir falan hepsi normal şartlarda çok fazla şeyler gibi geldi.

.hatta ne ara bunlar açık hava tiyatrosu yaptılar? nerden buldular ya da bilemedim. belki civarda vardır diyeceğim ama dağ başında ne arar? hep bunlar çok abartı, pek abartı ama olur olacak o kadar diyelim.

.agron ölmedi dediydim, ölmedi ama beter ettiler gay oğlanı... çarmıh'a mıhladılar ama eğer sonraki bölüm iyileşme zamanı kadar geçer ise tekrar savaşa bile katılır. tabi fazla abartı olur ama dur bakalım ne çıkacak buradan.

.bir de anlamadım, ne güzel kaçıyorlar idi şimdi neden fikir değiştirdiler. başta crixus'un intikamını diğerlerini düşündüğüm için alamam da demişti. iki ordu arasında kalmak yüzünden midir? pek bir yere oturtmadılar bunu. neden tekrar savaş ilan etti bilemedim ama bir sonraki bölüm tamamen bitiş olacak anlaşılan.

--- spoiler ---