26 Mart 2013

The Lion Ranger e02:

Attack of the Teens

--- spoiler ---

.anladığım kadarıyla bu aslanların avlanmasını istemiyorlar. hem bakım için hem de yanlarında durabilmek için bu gerekli. o yüzden eğer park iflas ederse, aslanları uyutmam gerekir diyor. garip, nasıl yani? bırak doğada ölsünler bari. hiç mi avlanmasını öğrenemeyecekler mesela? doğasında var. elbette öğrenir. tırnaklarını çıkarmışlar mı lan yoksa diye şüphe bile ettim ama yapmamıştır kevin abi diye teselli ettim.

.tavırlar garip geliyor açıkçası, bu kadar baştan sona izlemediydim. ne yapmaya çalıştıklarını kestiremiyorum. dünyaca ünlü park olsun hayali falan var gibi. gönüllü katılımının ilk postasına yaptığı konuşmada bu var idi. şimdi durumları ne bilemedim ama sitelerinde hala gönüllü katılım var ve hala ziyaretçilere açık durumda değil. yolların güvenliği falan bir sürü ıvır zıvır var ki bunları kısa zamanda yapmaları imkansız gibi.

.bölüm sonunda genç aslanın nasıl öldüğü anlaşılmadı. eleman çok üzgün gibiydi, belki sonraki bölüm açıklayacaklar ama herhalde tanışma faslında bir aslan bunu öldürmüş. saldırgan genç olanı harcamışlar gibi ama şimdi bu aslan uzmanı arkadaş bunu bilememiş mi? gözümden düştü eğer durum buysa... ha tam davranışlarını kestiremeyiz, sabretmeliyiz. yok şöyle yapmalıyız yok böyle yapmalıyız diyor ama yine de insan anlar diye umuyor. hem ne bileyim kamera sistemi falan da mı gerekiyor yani, madem bu kadar kontrol altında tutuyorsun. belki gerekiyordur.

.sonraki bölüm açıklanır diye umuyorum. ayrıca maddi imkansızlık yüzünden de aslanların üremesini engelliyorlar iken sırtlanlara böyle bir şey yapmamaları da garip geldi bana. hem aslanlara doğum kontrolü de pek hoş gelmedi. ayrıca dünya da hızla nüfusları azalıyor da dendi. dediğim gibi bu elemanlar sadece kendileri besleme üzerine bir park düşünmüşler demek. garip bakalım.

--- spoiler ---