8 Şubat 2013

Makurosu furontia s01e01:

Close Encounter

milyon tane macross animesi varmış. tam listeye şurdan ulaşabilinir. bu animeden bir önceki macross zero'dan başlamak daha iyi olacak sanırım. öylesine başlamıştım. ilk onu izleyeyim sonra buna devam ederim. fazla bir bölümü yokmuş zaten onun. transformers fikri falan bu animeden mi çıkmış yoksa? bilemedim. en eski bölümlerine baktım hiç yabancı da gelmedi. bilinçaltına da işlemiş olabilir, bunu da  bilemedim. neyse çok da kafaya takmamak lazım şimdi öylesine denk geldi başladım.

--- spoiler ---

.başlangıcı fena değil idi. hikayeleri hep baştan mı çekiyorlar? yoksa uzaylıların geldiği kısımlar mı eski bölümler fikrim yok. iki durumda da fena değil ama işte tam olarak uzaylı meselesi olmayacak gibi çünkü karakterlerin biri süperstar, diğeri garson, diğeri de taklacı güvercin tarzında bir liseli arkadaşımız.

.yılları hızlı sardırmışlar biraz, 2012'de dünyadan ayrılmışlar 2050'lerde bir galaksinin bir yerinde koloni kurmuşlar. hem de şehir büyüklüğünde uzay araçlarında falan. fazla abartı ama yine de ilgi çekici fikir. uzaylılar da haliyle dost çıkmamış peşlerinden geliyorlar, devamlı savaş falan var.

.ilk bölümde de yarım kalan bu savaşın devamını gördük, uçak sahneleri ya da genel savaş sahneleri iyi görünüyor. fazladan bilgisayar desteği almış gibiler bilemedim. normal insan çizimleri o kadar iyi sayılmaz ama makine çizimleri baya baya iyi.

.aşk meşk mevzularına fazla girmezler ise hoş olur gibi görünüyor, bakalım artık.

--- spoiler ---