7 Şubat 2013

arrow s01e13:

Betrayal

--- spoiler ---

.güzel bölüm oldu, spartacus'den crixus emmi var idi. kılınç derslerini bundan öğrenmiş galiba. en sevdiğim kılınıçtır diyor, gönderme yapmışlar. diziler arası işbirliği var hehe. sanctuary'den hintli hatun var idi, heroes'tan adam var idi. en azından gördüklerim bunlar. resmen oyuncu yığdılar. tabi yan rollerdeler idi pek görünmezler herhalde. crixus eğitimi uzun sürer belki bilemedim.

.asıl olay anasının gizli işlerini öğrenmesi idi. digıl sağlam eleman vesselam. anasını takip etti ve dakkasında ortaya çıkardı diyelim. en azından şüphe etmeleri için yeterli sebebi verdi. bir de anlamıyorum yatın sabotajlı olduğunu biliyorum demek, ben öldürdüm demek ile aynı şey sayılmaz mı?

.sevgili arrow arkadaşımız sevdiklerini tehlikeye atma muhabbetine girecek yine herhalde.  yavuklusu ile buluşmaları onun başına dert açtı ama nefret dolu babası ile işbirliği yapmalarına sebep oldu bu durum. polis içinde sızıntı olması falan filandan öyle de bir işbirliği yaptılar. sonunda yakaladıkları adamı öldürmemesi için bile uyardı. o derece ahlaklı bir kanunsuz bu eleman.

.sonunda da anası ile bir konuşmaya gitti, bu şehri başarısızlığa uğrattın nidaları ile...

--- spoiler ---