15 Ocak 2013

shin sekai yori s01e05:

Tōbō no Nettaiya

--- spoiler ---

.çizimler pek hoş değildi ama bu bölümü hiç çizememişler arkadaş. bir garip, olayların yarısı görünmüyor bile. bir sürü olay oldu yarım yamalak çizmişler. kolaya kaçmışlar sanki. patlama oluyor hop eleman saki'nin üzerine atlıyor. kaç kere oldu sayamadım. bir de takıldığı eleman değil de diğeri sandım. 

.baktım devamlı takılan eleman imiş, zaten garip yani iki erkek üç kız mı? yoksa üç erkek iki kız mı? birisinin cinsiyetinden çok emin olamıyorum hehe. bir erkek gibi geliyor bir kız gibi. allahın japonları işte.

.neyse bölüm rahibin ölümü ile başladı. patlayan köpek vardı ya adını unuttum, o patladı. canfareler bastı bunları. kaçış maçış derken, bunları tanrı olarak gören canfarelerle karşılaştılar. tünel münel kaçış derken de bölüm bitti. bonomo tarzı birleşmede yok artık dediydim hentaiye dönüyoruz. allahtan maymun değiliz dedi hehe.

--- spoiler ---