2 Ekim 2012

once upon a time s02e01:

Broken

--- spoiler ---

.artık büyü her yerde bir kere bu hem iyi hem garip olacak bakalım. büyü farklı işliyor bu yeni durumda. sanki emma vasıtası ile kraliçenin büyüsü geldi gibi oldu. bu da ilginç bir ayrıntı. tabi seriyi emma ve pamuğu kurtarma hikayesine mi çevirecekler bilemiyorum. göreceğiz bakalım.

.mr. gold öpüldü ama büyüsü kalkmadı. aşkını mı kaybettiler ne oldular da olmadı ya da unuttular mı bunu bilemedim. dedim bir haller olacak ama olmadı. ayrıca mr. gold'un destiny demesine kurban olurum arkadaş hehe, stargate universe'de de milyon kere demişti.

.deary lafını tatlış diye çevirmiş, sevgili çevirmen. gülümsettiler, hoş olmuş. doğru mu yazdım bilemedim ama öyle işte pek hoştu laflar. bad diyor melun diyor mesela. var öyle bir sürü.

.kötü kraliçeninin öldürülmemesi, henry'nin beni seviyorsan onları kurtar muhabbeti en sıkıntılı kısım ama tam masalımsı kısım bu. diziye uygun ama normalde pek bir saçma. yine de öyle olduğu için hem kraliçenin büyüsü geri döndü, hem bizim güzeller kayboldu.

.ha güzeller demişken bu kadar güzel tipi nerden nasıl buluyorlar. nerde yetiştiriyorlar bilmiyorum. normalde paralel hikayeler geçmiş gibiydi. bu sefer aynı düzlemde ilerliyormuş. büyü paralel evrenin bir kısmını etkilemiş ve emma büyüyü bozuğu zaman diğer tarafta da hareketlenme olmuş ve bölümün sonunda şapkanın içinden tam da bunların ortasına düşmüşler. en azından iki güzel hatunu da katmış oldular ama bakalım nereye kadar kalacaklar. 

--- spoiler ---