22 Ekim 2012

american horror story s02e01:

Welcome to Briarcliff

ilk sezonun devamı değil anladığım kadarıyla... değişik yani bir kaç temel oyuncu farklı karakterleri oynuyor. önceki hikaye tamamlanmıştı ama ne bileyim alıştıydık ordaki tiplere. yeni tipler de hoş ama baya karışık şimdilik. üstelik geçmiş ve şimdiki zaman şeklinde hafiften iki koldan hikaye anlatıyorlar gibi. o da fazla geldi bana.

bölümün iki adet hoş soundtracki vardı. Richard Einhorn and Anonymous 4 - Pater Noster bu bana acayip iyi geldi, resmen kafamın ağrısını aldı gece gece. müziğin olduğu sahne de pek hoş idi hehe. bir de akıl hastalarına çaldıkları şarkı The Singing Nun - Dominique hoş idi. tabi ilki baya iyi toptan bir bulup indirmek lazım.

--- spoiler ---

.esas oğlan bu sefer mağdur. esas kadın yine otoriter falan ama edepsiz hayalleri olan bir rahibe yine de. bölüm ilk çılgın bir çift ile başlıyor. elemanlar geçici diye düşündüm ama bölüm sonuna kadar hala hayatta gibiler idi bilemedim. belki ölmüşlerdir kim bilir neyse... hikayenin şimdiki zamanda geçen bölümü olacak gibi. arada döndüler bu kısma.

.asıl mevzular 60'larda falan geçiyor. akıl hastanesindeyiz haliyle. çılgın doktor var. rahip var rahibeler var. manyak hastalar var. bir de tabi olmazsa olmaz merakli lezbiyen gazetecimiz var. ne kadarı devam eder, ne kadarı heba olur gider bilemiyorum ama olaylar böyle başladı.

.bir de ek uzaylı kaçırılmalı bir hikaye bulmuşlar. boynundan örümcek çipli gibi bir şeyi çıkartana kadar yine elemanı deli sandım ama değil herhalde bu sefer ama deli edecekler orası bariz. hikaye ilk sezon gibi akmayacak  herhalde ama değişiklikleri de beğendim hikayeyi de beğendim, tipleri de beğendim. 

--- spoiler ---