26 Eylül 2012

it's always sunny in philadelphia s07e12:

The High School Reunion

--- spoiler ---

.çete'nin liseli günlerine döneriz bu bölümde. liseliler günü olur frank de katılır (ben hep bunlarla takılıyorum der hehe) ve olaylar başlar. bizim elemanların hiç birinin yeterince havalı olmadığını görürüz.

.yavrum yazık çarlinin hep boynu bükük, mac'in ismi ronald mcdonald imiş onu öğreniriz (yanlış yazmadıysam tabi neyse işte) böyleyken böyle ilerleyen olaylarda krikıt gelir hırsızlık yapar, tekrar papaz oldum der ama yalan söyler falan.

.çarli ve garson kızı görsek birlikte diyordum ya aslında birbirlerine uygunlarmış bak ne üzüldüm. sonraki bölüm de çetenin intikamı olacak. bunların tuvalette iç çamaşırlarını çektiler. intikamları acı olacak diye tahmin ediyorum.

.ha bu arada dizimizin kalitesinden beklenmeyecek bir devamlılık hatası vardı. mac yaka kartı takınca, ceket yakasının üzerinde idi ilk, hemen sonraki saniyede ise düzeltilmiş yerinde idi. 

--- spoiler ---