12 Haziran 2012

true blood s05e01:

Turn! Turn! Turn!

--- spoiler ---

.pek bi güzel başladılar. son iki sezondur vermedikleri keyifi, iç huzuru verdiler bir bölümde. abartmış olmayayım tabi. özlemişiz hehe. olayları hızlıca hatırladık, hızlıca da olaylar gelişti. bol memeli ve bol ekşınlı bir bölüm işte.

.yeni gelen ya da bu bölümlük görünen tipler fevkalade idi. genelde godric üstüne tip koyamayan seride güzel geldi bu bana ama tabi temel tiplerimiz hala duruyor. şu konuşkan dramatik en iyi arkadaş zenci hatun (ismini sonra kazırlar aklımıza unutmuşum ne güzel tara mıydı lan yoksa neyse) işte o öldü diye sevindiydim geçen sezon onu hatırladım ama ibneler vampir yapacak gibiler, o vakit sonsuza kadar o çeneyi nasıl çekeceğiz bilemedim a...

.eric kız kardeşim dediği insana sınırlar ötesi işler yapıyor. üvey müvey midir? bu kadar mı aykırı olunur a... yoksa hbo girişinden sonra game of thrones müziği beklediydim de oralardan mı bi ensest araklamışlar anlamadım a... he bu arada bu dizi 5. sezonunda tabi daha yaşlı.

.otorite bunların götlerine koyacak gibi görünüyor, pek hızlılar. dua ile giriş yaptılar sonuna doğru oda pek iyidi hehe. neyse bi yandan 3bin yıllık vampirimiz rasıl uyandı, o ortalığı sikecek gibi. diğer yandan sokinin başında yine saçma sapan işler. kurt adamlar karman çorman.

.yan karakterlerimizde de baya iş oluyor anlat anlat destan olacak neyse gelişsin bakalım olaylar değiniriz ne olacak elime mi yapışır. süper bir giriş yaptılar, devamını getirirler bakalım. efsunlu mefsunlu işlerden vampir içi örgütlere girecekler falan. 1. sezondaki muhabbetlere dönüş gibi bir şey belki. bakalım artık.

--- spoiler ---