22 Haziran 2012

anaza / another 01:

Sobyo

çizimleri izletiyor başta. konusu yine lisede geçen bir şeye benziyor ama tipler güzel, geçişler güzel, müzikler güzel. izlenir yani her türlü. gerilimli yapmaya kastırmışlar, olmuş da baya aslında böyle ölülü, ruhlu ortaya karışık bir korku animesi gibi, henüz korkutmadı ama pek hoş. giriş müziğimizde orta doğu esintileri pek bir garip olmuş. başlangıcı ayrı, ortası ayrı sonu ayrı değişik hoşumtrak bir müzik olmuş.

sonradan ek: izledim bitti, izlenir demişim de sonundan ve olayların gelişiminden memnun değilim. şimdiki aklım olsa izlemezdim hehe. neyse tavsiye etmiyorum, olaylar çok ağır aksak akıyor, sonu desen beklenti altında bir son. gerilim desen çok sınırlı, korku desen korkutmuyor bile. zaman kaybı yani, zaman bolsa çizimler güzel izle arkadaş ne diyeyim.

--- spoiler ---

.esas oğlanımıza herkesin bir ilgisi var öncelikle, liseye sonradan gelen muhabbetleri kanayan yaramızdır. böyle de bir muhabbet ile başladılar. yetişkin insan pek görülmüyor her taraf liseli kaynıyor.

.her birinin özel görevleri var gibi bir intiba bırakıyorlar insanın üzerinde. özel güçler falan da varsa baya iyi olacak ama şu haliyle on iki bölüm izlenir yani.

.ilk bölüm misaki'nin bana bulaşma sen benim kim olduğumu biliyon mu gibilerinden bitti, rüzgarlarla konuşturuyor kızcağız. baya ağır sıkıntılı bir tip.

--- spoiler ---