23 Mayıs 2012

fringe s04e20:

Worlds Apart

--- spoiler ---

.anasının amı arkadaş, son bölümden bu bölüme ne oldu yine dalga mı geçiyorlar bunlar anlamadım valla. bir önceki bölüm gelecekte idi. şimdi normal hikaye kaldığı yerden devam ediyor. cons olayını çözmeden ki adamın planları manyak, bunları yapmadan kötü olduydu dedim ama yine de bir yola girdiydi şimdi geri döndü.

.şimdi gri ekranda başlayan başka bir evren serisi mi oldu yani, bu kaçıncı evren, böyle hikaye mi olur lan. napmaya çalışıyorlar anlamadım yeminle. senaryonun a.ına koydular resmen. atransiyon yapıp elde patlattılar.

.bir de üstüne üstlük evrenler arası köprüyü kaldırdılar. şaka gibi bu yeni evrenin en önemli meselelerinden biriydi bu. aslında yeni iki evren demek daha doğru. zaman çizgisi falan da bu yüzden olduydu. peter hakkatten yok olmalıydı neden olmadı falan? anlamadım bi bok toptan a...

.açıklama yapacaklar mı? sanmıyorum geçmişte de bir sürü konu böyle havada kaldı. sezon finaline iki bölüm kala yaptıkları muhabbete bak şimdi. cons planları başarıya ulaşsa da öyle fantastik bir aleme geçsek bundan iyidir yeminle. walter bile kurtaramadı bu bölümü a...

--- spoiler ---